Iklan

Friday 12 August 2011

CORETAN 2

huh... bertemu lagi kita dalam rancangan >>>YaNie In Da BLoG<<< saja wat terkejut..('',)  tadi p lunch jap.. opsssss terkantoi lak... bulan2 pose ni ade ke kedai bukak??? ish3x belambak... boleh pilih je nak lunch kat mana >>> KFC , MCD . KENNYROGGERS , TRISSTON PIZZA , mcm2 ada... (gurau senda di tengahari je kak cik..kak long.. kak ngah yer...hehe)


Pembangunan Langkawi we call LADA <<< mereka ni menawarkan sewaan rumah kepada staf gomen... tetapi bukan senang nak dapat, tunggu Q berabad kurun... dengan senang hati campur gundah gulana aku pindah jugaklah ke rumah tu pasai tak tahan dah duk umah kawasan org kaya2...hehehe... sepanjang aku duduk rumah tu memang aku hidupa dalam ketakutan...huhuhuh.. maklumlah duduk secara illegal...

nak dijadikan cerita pulak aku rasa diriku ni dah mcam org NOMAD...hihihi... x sampai 4 bulan duduk rumah tu, aku terpaksa berpindah sekali lagi... sebelum ni pindah dari satu taman ke satu taman... tapi kali ni aku pindah dari satu blog ke satu blog... (aku rasa memang poyo sgt2)... Permohonan duduk rumah LADA yg aku apply dr zaman tok kaduk dah lulus... kali ni rumah atas nama aku, so aku x perlu lagi risau org LADA mai dtg ketuk pintu...bukan ape, LADA akan buat spotcek tuk pastikan tiada penyewa illegal... sekarang aku bebas dari kebimbangan & nekad itu kali yg terakhir aku pindah rumah...hihihihi... sekarang aku hidup aman damai tanpa gangguan mana-mana pihak... Alhamdulilah... tapi ada jugak kisah kelakar yg aku kene cerita... jiran-jiran tetangga duk tegur pasai pa duk baru bape bulan duk pindah blok...( yg nak tergelak tu pindah blok bertentangan lak... masa angkut barang memang sah2 org tau lah aku pindah mana...pindah lak tu time malam... apa lagi ramai lah yg dtg menegur....hihihhi...) rumah da masalah ker katanye... aku mengiyakan je... maklumlah sebelum ni duk illegal... biarlah menjadi rahsia saat itu...('',)

uish penat lak cerita pasai rumah ni... tp tu baru kisah pindah rumah... belum lagi kisah umah x de air, umah kene ketuk & mcm2 lg lah... ermmm... masa tuk keluar berjalan melihat kedai2 yg ade kat Langkawi ni... kot2 ade staf2 depa yg dah berenti ke, tukar staf baru ke... (statement poyo... padahal nak menjamu mata dibulan ramadhan...hehehe) sebelum berangkat...cewah hihihih... ada pantun nak dikongsikan

PeNaT BeRJaLaN Di PaSaR PaYaNG,
iNGiN MeNCaRi BuaH CeRi 
PeRGiLaH KaSiH PeRGiLaH SaYaNG
PaNDai-PaNDai LaH MeNJaGa DiRi... ('',)     

No comments:

Post a Comment

Iklan Percuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...