Iklan

Tuesday 16 August 2011

CORETAN 5

Fuhhh.... hr ini mood sangat ceria... nak tau ape dengar dulu pantun ni ('',)

CiNCiN DiSaRuNG HaTi BeRDeBaR,
TaRiNaN LeMBuT WaJaH TeRHiaS
RaMaDHaN DiSaMBuT PeNuH SaBaR
aiDiLFiTRi DiSaMBuT DeNGaN MeRiaH...



Baju raya yang ditempah dah siap... 3 pasang lagi tu.. raya sakan lah weh tahun ni... semuanya alhamdulilah menepati citarasa n kosnyer mmg riban2 lah...tp apakan daya kehendak hati... rasa x sabar nak pakai esok...hihihi... hitam, krim & pink... tp tahun ni x de tema... pakai buat jer... x de perancangan mcm tahun2 lepas... tp adalah sorg budak tu nak match ngan aku...hihihi... rasa kelakar lak.... (dlm hati syonoknyer kalu aku dh kawen)... mesti semua matching berdua...hihihi... kuih raya yg ditempah pun dh siap, cuma x amek lg cz takut nnt bawak blk umah buat kenduri dulu...seperti kebiasaan tiap2 tahun biskut raya yg menjadi pilihan hati >> Tat Nenas << bukan senang nak cari tat nenas yg sedap, kebetulan ofic mate promote biskut raya member... memang terbaikkk!!! terus order lah...hihihhi... hope raya tahun ni membawa kebahagian dalam diriku dan keluargaku jugak...('',)


Baju raya n kuih raya dh settle... so continu story mory kisah semalam... alah kisah "PENDAMPING" yg berdamping denganku sepanjang berada di Langkawi...('',) sebelum tu nak tunjuk gak semalam menu petang special dr dapur rumahku... maklumlah baru beli pinggan lauk...hahaha... gara2 jalan2 cuti mata bersama oficmate ku semalam... dengan semangatnye aku memasak semalam... bukan masak apepun just goreng ikan pekasam... tp pinggan lauk baru punya pasal aku publish gaklah menu petang semalam..('',)

hermmm... kak dan & kak sarizah dah pergi meninggalkan perjalanan hidupku di Langkawi... kali ini aku didampingi oleh seorang yg sangat aku sayangi... dan hari ini aku still menyayanginya... banyak perkara dikongsi bersama dan aku menganggapnye sebagai adik aku yg selalu menemaniku ke mana sahaja & aku x kan pernah lupa segala ruang yg telah diberikannya... tapi kisahnya denganku x perlu diceritakan cz mcm org-org lain jugak... ada onak & duri yg dilalui sehingga suatu masa kita akan merasa jauh dengan seseorang walaupun hakikatnya dia sentiasa ada di depan mata... benar kata pepatah "Jika kita sayangkan seseorang beri ruang untuk kita membencinya.... & Jika kita benci seseorang beri ruang untuk kita menyayanginya" ....

Alahai dh lewat... banyak perkara yg nak disettlekan lg nih... contineu tomorrow...('',)

No comments:

Post a Comment

Iklan Percuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...