Iklan

Friday 19 August 2011

WEEKEND DAY

 morningggggg... ape cer semalam...('',) macam2 aktiviti nampaknyer... kalah bulan x pose...hihihi...pose ke????? ish poselah kan... kalu x pose x leh raya tau!!!! mcm biasalah setiap hari ada jer cerita yg nak dikongsikan kat blog ni... ermm semalam lepas tulis blog aku merayap plak p cari sagu... maklumlah lepas intai2 blog2 kak2 yg rajin kongsi resepi, aku berkenan dengan desert dari asas sagu... apa lagi sampai2 umah terus rebus sagu... mula2 x tau mcm ner nk rebus sagu tp aku gamble jer wat2 pandai... tp jd gak akhirnyer....heheh....  ini sume kerana ada mangsa tuk makan masakan aku...hihihi.... >> CT FaTiMaH << my sister@my frenz... 

Dia dtg bertandang ke rumah... minggu ni last aku ada kat Langkawi... dh janji nak berbuka sama2... so manfaatkanlah hr smlm dengan dia... bukan dtg berbuka jer, aku suh tdo umah sama... banyak benda lah yg dikongsikan bersama smlm...('',) setiap kali ramadhan memang akan ada satu hari special aku berbuka dengan dia... mcm biasa aku p amek dia kat rumah terus p cuci mata jap kat PaRaDe... ape lagi ingat2 nak cuci mata, last2 mcm2 plak yg dibeli...huhuh... org pempuan lah katakan... dr make up hinggalah ke baju... org raya2 nak beli baju raya, aku p beli tshirt PDI lak...huhu... x ker buang tebiat....hahaha.. tp berkenan punya pasal tiada mampu menahan rasa....agak2 raya leh pakai tshirt ker??? hahaha... mau mak bapak aku suh amek kontrak basuh pinggan kat belakang....('',) 

tengok2 jam dh kul 6 lebih... mmg kene balik... sat g x jadilah desert special tuk ct...hihihi.. sampai2 umah terus menonong ke dapur... ape lagi bersilat lah kat dapur...hahahah... 




















siap wat sambal telur rencah petai n bakar ikan cam semalam... terus siapkan desert lak.. ct tekun menengok...maklumlah nak belajar katanya... padahal aku main hentam jer...hahahah...


sagu coctail @ susu ideal




















siaplah menu tuk ct berbuka semalam.. hbs2 mkn nasi berborak x hingat dunia lah kami... sambil menikmati desert... memang terbaikkkklah!!!! hihihi... hbs2 mkn terus kul 10 lebih wat kek batik (biskut marrie)... ct nak belajar buat katanya... so apa lagi bersilat sekali lagi kat dapur...hahaha... memang x duk diamlah semalam... siap2 pun x leh nak mkn gak mlm td... bangun sahur lah baru menyantap kek batik...






selesai wat kek batik x tido lagi kami...hihihi... jalankan aktiviti seterusnya... facial muke... ct pun melayan ajer kerenah aku... suka mengajar dia bende2 pelik..pelik kerrrr??? ilmu tu... ilmu main masak2 n cantik....hihihi.. selesai cuci muka, scrub n berbagai2 lg hinggalah ke mask... mask ni yg lama kit cz nak tggu kering... terlentang lah kami berdua sambil menonton tv... tonton punya tonton masing2 terlena... x sedaq...hahaha.. nak tergelak aku... nampak benor letihnyer... dekat kul 12 gak lah baru p tanggal mask... x larat dh nak teruskan step berfacial... pakat tarik selimutlah... hahaha..

penuh aktiviti semalam tanpa henti... hr ni wat ape lak yer...kita tgk lah ape cer esoknyer yer...('',)

No comments:

Post a Comment

Iklan Percuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...