Iklan

Thursday 25 August 2011

CORAT-CORET

wahhhhhhhhhhhh... 2 hari x menulis...rasa ketaq kaki tangan....huhuhu... sejak ade blog ni pandai lak aku jadi penulis...hahahaah...layan kan ajerlahhhhh...('',) 

ape cer 2 hari ni... cerita  yg menarik? sedih? marah? bosan??? sedih2, marah2  x de ok... nak raya ni sume cerita hepi... cume ada sikit bosan lah... bukan pasai pa... 3 hri kene duk umah adik aku... patah kaki lah aku... kalu nak berjalan kene tggu dia blk keje...sungguh membosankan...umahnyer pulak x de tv... nak melayan tenet pun lembap mcm siput sedut... hari ni aku gagahkan diri gak lah on blog... aku paksa broadband ni berlari laju....hahahaha...

hri rabu lepas aku bertolak kuar dari pulau yg menyimpan seribu 1 rahsia... nek feri terus ke penang... 3 jam duk lam feri... pening..loya..mabuk..penat semua ada... tp raya nyer pasal terpaksalah ku redah lautan bergelora itu...huhuh...biasalah duduk di oversea kannnnnnn.... ('',) 

ermm.. mak aku baru jer tepon, tanya bila bertolak blk kampung.. biasalah pesanan2 sebagai bekal sepanjang perjalann esok... aku sekadar co-pilot jer sok... bukan ape, dh lama x bawak manual jd kaki keras nak tekan 3 pedal n jaga gear...heheh..harapkan adik aku yg sorg ni lah.. > ZiLa < hope everthing ok esok...













ehhhh... pic ape lak yg aku post 2 yer... saje nak share kat blog... ini 2 hr lepas punya mknn...agak2 ape kebendenyer 2 dicicah sos siap ngan timun...hahaha... itulah popia isi ketam... memang terbaik di mkn panas2 sambil ditemani nescafe panas dipetang hari yg dingin...hihih..saja wat propa... biasalh bulan pose ni, sentiasa mencari pembaharuan menu berbuka... tp 2 hr ni tgn jd kebas gaklah cz x menulis & memasak... apakan daya mkn kat luar... hr ni pun maybe mkn luar lg...

ptg smlm lepas berbuka kat > KeNNY RoGeRS < aku p lah merayap jap kat JusCo... banyak benda berkenan di hati, tp apakan daya...masa x mengizinkan... adik aku dh penat so kene blk awal.. terpaksa lah beli brg yg memang nak beli setiap kali p JusCo... mesti u alzz tertanya2 brg apekah tu...hahah... SeCReT... pepun aku mmg berkenan ngan skirt n kemeja smlm... siap aku amek pic kot2 x tdo mlm berkenan gak, leh suh adik aku beli nnt...hahaha.. sedang amek pic skirt tu, ada sorg abg tegur... siap tanya "amek pic tu nak hantr kat sape?" terkejut beruk aku... terlebih mesra alam lah plak abg tu... nak katakan dia salesman kat situ bukan... aku pun renyih je lah kat dia n blah... kacau daun tul aku ngah feeling tgk skirt tu...huhuh.. ermm hr ni aku ngajak adik aku berjalan ke JusCo lg...hahaha... maklumlah x puas smlm nyer hal...hope dia bawaklah...('',) klah u alzz... nak post skirt aku berkenan smlm pun x leh nak bluetooth ngan lapy ni... pe2 hal nnt kalu aku beli aku psot la pic posing terbaik dgn skirt 2...hahahaha... ok daaaaa.... 

No comments:

Post a Comment

Iklan Percuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...